­čĹľ­čĹĽ Second Hand ­čĹá­čĹŚ

Darmowa dostawa przy zakupach za minimum 99 zł

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

secondhand.com.pl

┬ž 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep www.secondhand.com.pl dzia┼éa na zasadach okre┼Ťlonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin okre┼Ťla warunki zawierania i rozwi─ůzywania Um├│w Sprzeda┼╝y Produktu oraz tryb post─Öpowania reklamacyjnego, a tak┼╝e rodzaje i zakres us┼éug ┼Ťwiadczonych drog─ů elektroniczn─ů przez Sklep secondhand.com.pl, zasady ┼Ťwiadczenia tych us┼éug, warunki zawierania i rozwi─ůzywania um├│w o ┼Ťwiadczenie us┼éug drog─ů elektroniczn─ů.
  3. Ka┼╝dy Us┼éugobiorca z chwil─ů podj─Öcia czynno┼Ťci zmierzaj─ůcych do korzystania z Us┼éug Elektronicznych Sklepu secondhand.com.pl zobowi─ůzany jest do przestrzegania postanowie┼ä niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w┬ániniejszym Regulaminie maj─ů zastosowanie przepisy:
    1. ustawy o┬á┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů z┬ádnia 18 lipca 2002 r.,
    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    3. ustawy o┬ápozas─ůdowym rozwi─ůzywaniu spor├│w konsumenckich z┬ádnia 23 wrze┼Ťnia 2016 r.,
    4. ustawy Kodeks cywilny z┬ádnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne w┼éa┼Ťciwe przepisy prawa polskiego.

 

┬ž 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ ZAM├ôWIENIA ÔÇô formularz dost─Öpny na stronie internetowej secondhand.com.pl umo┼╝liwiaj─ůcy z┼éo┼╝enie Zam├│wienia.
  2. KLIENT┬áÔÇô Us┼éugobiorca, kt├│ry zamierza zawrze─ç lub zawar┼é Umow─Ö Sprzeda┼╝y ze┬áSprzedawc─ů.
  3. KONSUMENT┬áÔÇô osoba fizyczna, kt├│ra dokonuje z┬áprzedsi─Öbiorc─ů czynno┼Ťci prawnej niezwi─ůzane bezpo┼Ťrednio z┬ájej dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů lub zawodow─ů.
  4. PRZEDSI─śBIORCA┬á– osoba fizyczna, osoba prawna i┬ájednostka organizacyjna nieb─Öd─ůca osob─ů prawn─ů, kt├│rej ustawa przyznaje zdolno┼Ť─ç prawn─ů, prowadz─ůca we┬áw┼éasnym imieniu dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů lub zawodow─ů.
  5. PRODUKT┬áÔÇô dost─Öpna w┬áSklepie rzecz ruchoma b─Öd─ůca przedmiotem Umowy Sprzeda┼╝y mi─Ödzy Klientem a Sprzedawc─ů.
  6. REGULAMIN┬á– niniejszy regulamin Sklepu.
  7. SKLEP – Sklep internetowy Us┼éugodawcy dzia┼éaj─ůcy pod adresem secondhand.com.pl.
  8. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA

FHU Ola Olga Jankowska
Mikołaja Kopernika 2
83-200 Starogard Gdański
NIP: 5922250446

  1. UMOWA SPRZEDA┼╗Y┬áÔÇô Umowa Sprzeda┼╝y Produktu zawarta mi─Ödzy Klientem, a Sprzedawc─ů za┬ápo┼Ťrednictwem Sklepu.
  2. ZAM├ôWIENIE┬á– o┼Ťwiadczenie woli Klienta stanowi─ůce ofert─Ö zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y Produktu ze┬áSprzedawc─ů.
  3. CENA┬áÔÇô warto┼Ť─ç wyra┼╝ona w┬ájednostkach pieni─Ö┼╝nych, kt├│r─ů Klient jest obowi─ůzany zap┼éaci─ç Sprzedawcy za┬áProdukt.

┬ž 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Sklep secondhand.com.pl prowadzi sprzeda┼╝ Produkt├│w za po┼Ťrednictwem sieci Internet.
  2. Produkty oferowane w┬áSklepie s─ů nowe, zgodne z┬áumow─ů i┬ázosta┼éy legalnie wprowadzone na┬árynek polski.
  3. Informacje znajduj─ůce si─Ö na┬ástronach internetowych Sklepu nie stanowi─ů oferty w┬ározumieniu przepis├│w prawa. Klient, sk┼éadaj─ůc Zam├│wienie, sk┼éada ofert─Ö kupna okre┼Ťlonego Produktu na warunkach podanych w┬ájego opisie.
  4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  5. Zam├│wienia mo┼╝na sk┼éada─ç poprzez witryn─Ö internetow─ů za pomoc─ů Formularza Zam├│wie┼ä (Sklep secondhand.com.pl) ÔÇô 24 godziny na dob─Ö przez ca┼éy rok.
  6. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

 

┬ž 4

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDA┼╗Y

  1. Do zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y, niezb─Ödne jest wcze┼Ťniejsze z┼éo┼╝enie przez Klienta Zam├│wienia udost─Öpnionym przez Sprzedawc─Ö sposobem, zgodnie z┬á┬ž 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  3. Potwierdzenie przyj─Öcia Zam├│wienia, o┬ákt├│rym mowa w┬ápkt 2 niniejszego paragrafu powoduje zwi─ůzanie Klienta jego Zam├│wieniem. Potwierdzenie otrzymania Zam├│wienia nast─Öpuje poprzez przes┼éanie wiadomo┼Ťci e-mail.
  4. Potwierdzenie otrzymania Zam├│wienia zawiera:
    1. potwierdzenie wszystkich istotnych element├│w Zam├│wienia,
    2. formularz odst─ůpienia od umowy,
    3. niniejszy Regulamin zawieraj─ůcy pouczenie o┬áprawie do┬áodst─ůpienia od umowy.
  5. Z chwil─ů otrzymania przez Klienta wiadomo┼Ťci e-mail, o┬ákt├│rej mowa w┬ápkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzeda┼╝y mi─Ödzy Klientem, a Sprzedawc─ů.
  6. Ka┼╝da Umowa Sprzeda┼╝y b─Ödzie potwierdzana dowodem zakupu, kt├│ry b─Ödzie do┼é─ůczany do┬áProduktu.

┬ž 5

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udost─Öpnia nast─Öpuj─ůce sposoby p┼éatno┼Ťci:
    1. p┼éatno┼Ť─ç przelewem tradycyjnym na┬árachunek bankowy Sprzedawcy,
    2. p┼éatno┼Ť─ç za┬ápo┼Ťrednictwem elektronicznego systemu p┼éatno┼Ťci.
  2. W przypadku p┼éatno┼Ťci przelewem tradycyjnym, wp┼éaty nale┼╝y dokona─ç na rachunek bankowy numer: 48 1090 2620 0000 0001 5768 9785 (Bank Santander Bank Poska)┬á W tytule przelewu nale┼╝y wpisa─ç ÔÇ×Zam├│wienie nr ÔÇŽÔÇŁ.
  3. W przypadku p┼éatno┼Ťci za┬ápo┼Ťrednictwem elektronicznego systemu p┼éatno┼Ťci Klient dokonuje zap┼éaty przed rozpocz─Öciem realizacji Zam├│wienia. Elektroniczny system p┼éatno┼Ťci umo┼╝liwia dokonanie p┼éatno┼Ťci za┬ápomoc─ů karty kredytowej lub szybkiego przelewu z┬áwybranych polskich bank├│w.
  4. Klient zobowi─ůzany jest do dokonania zap┼éaty ceny z tytu┼éu Umowy Sprzeda┼╝y w terminie 14. dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba ┼╝e Umowa Sprzeda┼╝y stanowi inaczej.
  5. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

┬ž 6

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

  1. Koszty dostawy Produktu, kt├│re pokrywa Klient, s─ů ustalane w┬átrakcie procesu sk┼éadania Zam├│wienia.
  2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
    1. czas kompletowania Produkt├│w wynosi 14 dni roboczych,
    2. dostawa Produkt├│w stanowi─ůcych rzeczy ruchome przez przewo┼║nika nast─Öpuje w terminie przez niego deklarowanym tj. 14. dni roboczych od momentu nadania przesy┼éki (dostawa nast─Öpuje wy┼é─ůcznie w dni robocze z wy┼é─ůczeniem sob├│t, niedziel i ┼Ťwi─ůt).
  3. Zakupione w┬áSklepie Produkty s─ů wysy┼éane wy┼é─ůcznie na┬áterenie Polski za┬ápo┼Ťrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

┬ž 7

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Reklamacja┬áz tytu┼éu braku zgodno┼Ťci Produktu z┬áumow─ů.

    1. Podstawa i┬ázakres odpowiedzialno┼Ťci Sprzedawcy wobec Klienta b─Öd─ůcego Konsumentem z┬átytu┼éu braku zgodno┼Ťci Produktu z┬áumow─ů s─ů okre┼Ťlone w┬áustawie o┬áprawach konsumenta z┬ádnia z┬ádnia 30 maja 2014 r.,

    2. podstawa i┬ázakres odpowiedzialno┼Ťci Sprzedawcy wobec Klienta b─Öd─ůcego Przedsi─Öbiorc─ů, z┬átytu┼éu r─Ökojmi s─ů okre┼Ťlone w┬áustawie Kodeks cywilny z┬ádnia 23 kwietnia 1964 r.,

    3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta b─Öd─ůcego Konsumentem za┬ábrak zgodno┼Ťci Produktu z┬áumow─ů istniej─ůcy w┬áchwili dostarczenia Produktu i┬áujawniony w┬áci─ůgu 2 lat od tej chwili, chyba ┼╝e termin przydatno┼Ťci Produktu okre┼Ťlony przez Sprzedawc─Ö lub osoby dzia┼éaj─ůce w┬ájego imieniu jest d┼éu┼╝szy,

    4. zawiadomienia o braku zgodno┼Ťci Produktu z umow─ů oraz zg┼éoszenie odpowiedniego ┼╝─ůdania mo┼╝na dokona─ç za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@secondhand.pl lub pisemnie na┬áadres: Miko┼éaja Kopernika 2, 83-200 Starogard Gda┼äski

    5. w powy┼╝szej wiadomo┼Ťci w┬áformie pisemnej lub elektronicznej nale┼╝y poda─ç jak najwi─Öcej informacji i┬áokoliczno┼Ťci dotycz─ůcych przedmiotu reklamacji, w┬ászczeg├│lno┼Ťci rodzaj i┬ádat─Ö wyst─ůpienia nieprawid┼éowo┼Ťci oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie u┼éatwi─ů i┬áprzyspiesz─ů rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawc─Ö,

    6. dla oceny nieprawid┼éowo┼Ťci i┬ániezgodno┼Ťci Produktu z┬áumow─ů, Konsument ma┬áobowi─ůzek udost─Öpni─ç Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowi─ůzany jest do┬áodebrania go na┬ásw├│j koszt,

    7. Sprzedawca ustosunkuje si─Ö do┬á┼╝─ůdania Klienta niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w┬áterminie 14 dni od momentu zg┼éoszenia reklamacji,

    8. w przypadku reklamacji Klienta b─Öd─ůcego Konsumentem ÔÇô nierozpatrzenie reklamacji w┬áterminie 14 dni od jej zg┼éoszenia jest jednoznaczne z┬ájej uwzgl─Ödnieniem,

    9. w zwi─ůzku z┬áuzasadnion─ů reklamacj─ů Klienta b─Öd─ůcego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:

  1. pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,

  2. obni┼╝a cen─Ö Produktu (obni┼╝ona cena musi pozostawa─ç w┬áproporcji ceny towaru zgodnego z┬áumow─ů do┬átowaru niezgodnego z┬áumow─ů) i┬ázwraca Konsumentowi warto┼Ť─ç obni┼╝onej ceny najp├│┼║niej w┬áterminie 14 dni od otrzymania o┼Ťwiadczenia o┬áobni┼╝eniu ceny od Konsumenta,

  3. w przypadku odst─ůpienia od umowy przez Konsumenta ÔÇô Sprzedawca zwraca mu cen─Ö Produktu najp├│┼║niej w┬áterminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odes┼éania. W┬árazie odst─ůpienia od umowy, Konsument zobowi─ůzany jest niezw┼éocznie zwr├│ci─ç towar do┬áSprzedawcy na┬ákoszt Sprzedawcy,

    1. odpowied┼║ na┬áreklamacj─Ö jest przekazywana na┬ápapierze lub innym trwa┼éym no┼Ťniku np. wiadomo┼Ť─ç mailowa lub SMS.

 

┬ž 8

PRAWO ODST─äPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrze┼╝eniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient b─Öd─ůcy jednocze┼Ťnie Konsumentem, kt├│ry zawar┼é umow─Ö na┬áodleg┼éo┼Ť─ç, mo┼╝e od niej odst─ůpi─ç bez podania przyczyn, sk┼éadaj─ůc stosowne o┼Ťwiadczenie w┬áterminie 14 dni.
  2. W razie odst─ůpienia od umowy, Umowa Sprzeda┼╝y jest uwa┼╝ana za niezawart─ů, a Konsument ma┬áobowi─ůzek zwr├│ci─ç Produkt Sprzedawcy lub przekaza─ç go osobie upowa┼╝nionej przez Sprzedawc─Ö do┬áodbioru niezw┼éocznie, jednak nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w┬ákt├│rym odst─ůpi┼é od umowy, chyba ┼╝e Sprzedawca zaproponowa┼é, ┼╝e sam odbierze Produkt. Do┬ázachowania terminu wystarczy odes┼éanie Produktu przed jego up┼éywem.
  3. W przypadku odst─ůpienia od Umowy Sprzeda┼╝y nale┼╝y dokona─ç zwrotu Produktu na adres:Miko┼éaja Kopernika 2, 83-200 Starogard Gda┼äski

     

  4. Konsument ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç za┬ázmniejszenie warto┼Ťci Produktu b─Öd─ůce wynikiem korzystania z┬ániego w┬áspos├│b wykraczaj─ůcy poza konieczny do┬ástwierdzenia charakteru, cech i┬áfunkcjonowania Produktu, chyba ┼╝e Sprzedawca nie poinformowa┼é Konsumenta lub podmiotu, o kt├│rym mowa w┬á┬ž 10 o┬ásposobie i┬áterminie wykonania prawa odst─ůpienia od umowy oraz nie udost─Öpni┼é mu wzoru formularza odst─ůpienia od umowy. W┬ácelu stwierdzenia charakteru, cech i┬áfunkcjonowania Produkt├│w Konsument powinien obchodzi─ç si─Ö z┬áProduktami i┬ásprawdza─ç je tylko w┬átaki sam spos├│b, w┬ájaki m├│g┼éby to zrobi─ç w┬ásklepie stacjonarnym.
  5. Z zastrze┼╝eniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu warto┼Ťci Produktu wraz z┬ákosztami jego dostawy przy u┼╝yciu takiego samego sposobu zap┼éaty, jakiego u┼╝y┼é Konsument, chyba ┼╝e Konsument wyra┼║nie zgodzi┼é si─Ö na┬áinny spos├│b zwrotu, kt├│ry nie wi─ů┼╝e si─Ö dla niego z┬á┼╝adnymi kosztami. Z┬ázastrze┼╝eniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nast─ůpi niezw┼éocznie, a najp├│┼║niej w┬áterminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawc─Ö o┼Ťwiadczenia o┬áodst─ůpieniu od Umowy Sprzeda┼╝y.
  6. Je┼╝eli Konsument wybra┼é spos├│b dostawy Produktu inny ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy spos├│b dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowi─ůzany do┬ázwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych koszt├│w.
  7. Je┼╝eli Sprzedawca nie zaproponowa┼é, ┼╝e sam odbierze Produkt od Konsumenta mo┼╝e wstrzyma─ç si─Ö ze┬ázwrotem p┼éatno┼Ťci otrzymanych od Konsumenta do┬áchwili otrzymania rzeczy z┬ápowrotem lub dostarczenia dowodu jej odes┼éania, w┬ázale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej.
  8. Konsument odst─Öpuj─ůcy od Umowy Sprzeda┼╝y, zgodnie z┬ápkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odes┼éania Produktu do┬áSprzedawcy.
  9. Termin czternastodniowy, w┬ákt├│rym Konsument mo┼╝e odst─ůpi─ç od umowy, liczy si─Ö dla umowy, w┬áwykonaniu kt├│rej Sprzedawca wydaje Produkt b─Öd─ůc zobowi─ůzanym do┬áprzeniesienia jego w┼éasno┼Ťci – od dnia, w┬ákt├│rym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna ni┼╝ przewo┼║nik) obj─ů┼é Produkt w┬áposiadanie.
  10. Prawo odst─ůpienia od umowy zawartej na┬áodleg┼éo┼Ť─ç nie przys┼éuguje Konsumentowi w┬áwypadku Umowy Sprzeda┼╝y m.in., w┬ákt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wed┼éug specyfikacji Konsumenta lub s┼éu┼╝─ůcy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  11. Prawo odst─ůpienia od Umowy Sprzeda┼╝y przys┼éuguje zar├│wno Sprzedawcy, jak i┬áKlientowi, w┬áprzypadku niewykonania przez drug─ů stron─Ö umowy swojego zobowi─ůzania w┬áterminie ┼Ťci┼Ťle okre┼Ťlonym.

 

┬ž 9

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Us┼éugodawca umo┼╝liwia za┬ápo┼Ťrednictwem Sklepu korzystanie z┬áUs┼éugi Elektronicznej jak─ů jest zawieranie Um├│w Sprzeda┼╝y Produktu.
  2. ┼Üwiadczenie Us┼éugi Elektronicznej na┬árzecz Us┼éugobiorc├│w w┬áSklepie odbywa si─Ö na┬áwarunkach okre┼Ťlonych w┬áRegulaminie.
  3. Us┼éugodawca ma┬áprawo do┬ázamieszczania na┬ástronie internetowej Sklepu tre┼Ťci reklamowych. Tre┼Ťci te, stanowi─ů integraln─ů cz─Ö┼Ť─ç Sklepu i┬áprezentowanych w┬ánim materia┼é├│w.

 

┬ž 10

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. ┼Üwiadczenie Us┼éugi Elektronicznej okre┼Ťlonej w┬á┬ž 9 pkt 1 Regulaminu przez Us┼éugodawc─Ö jest nieodp┼éatne.
  2. Umowa o┬á┼Ťwiadczenie Us┼éugi Elektronicznej polegaj─ůcej na┬áumo┼╝liwieniu z┼éo┼╝enia Zam├│wienia w┬áSklepie zawierana jest na┬áczas oznaczony i┬áulega rozwi─ůzaniu z┬áchwil─ů z┼éo┼╝enia Zam├│wienia albo zaprzestania jego sk┼éadania przez Us┼éugobiorc─Ö.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    1. komputer (lub urz─ůdzenie mobilne) z┬ádost─Öpem do┬áInternetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. przegl─ůdarka internetowa,
    4. w┼é─ůczenie w┬áprzegl─ůdarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  4. Us┼éugobiorca zobowi─ůzany jest do┬ákorzystania ze┬áSklepu w┬áspos├│b zgodny z┬áprawem i┬ádobrymi obyczajami maj─ůc na┬áuwadze poszanowanie d├│br osobistych i┬ápraw w┼éasno┼Ťci intelektualnej os├│b trzecich.
  5. Us┼éugobiorca zobowi─ůzany jest do┬áwprowadzania danych zgodnych ze┬ástanem faktycznym.
  1. Us┼éugobiorc─Ö obowi─ůzuje zakaz dostarczania tre┼Ťci o┬ácharakterze bezprawnym.

 

┬ž 11

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Reklamacje zwi─ůzane ze┬á┼Ťwiadczeniem Us┼éugi Elektronicznej za┬ápo┼Ťrednictwem Sklepu Us┼éugobiorca mo┼╝e sk┼éada─ç za┬ápo┼Ťrednictwem poczty elektronicznej na┬áadres: ÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽ
  2. W powy┼╝szej wiadomo┼Ťci e-mail, nale┼╝y poda─ç jak najwi─Öcej informacji i┬áokoliczno┼Ťci dotycz─ůcych przedmiotu reklamacji, w┬ászczeg├│lno┼Ťci rodzaj i┬ádat─Ö wyst─ůpienia nieprawid┼éowo┼Ťci oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie u┼éatwi─ů i┬áprzyspiesz─ů rozpatrzenie reklamacji przez Us┼éugodawc─Ö.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób

┬ž 12

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane s─ů zgodnie z┬áprawem polskim.
  2. W przypadku niezgodno┼Ťci jakiejkolwiek cz─Ö┼Ťci Regulaminu z obowi─ůzuj─ůcym prawem, w┬ámiejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie maj─ů w┼éa┼Ťciwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynik┼ée z┬áUm├│w Sprzeda┼╝y mi─Ödzy Sklepem, a Konsumentami b─Öd─ů rozstrzygane w┬ápierwszej kolejno┼Ťci na┬ádrodze negocjacji, z┬áintencj─ů polubownego zako┼äczenia sporu, z┬áuwzgl─Ödnieniem ustawy o┬ápozas─ůdowym rozwi─ůzywaniu spor├│w konsumenckich. Je┼Ťli jednak nie by┼éoby to mo┼╝liwe, lub te┼╝ by┼éoby niesatysfakcjonuj─ůce dla kt├│rejkolwiek ze┬ástron, spory b─Öd─ů rozstrzygane przez w┼éa┼Ťciwy s─ůd powszechny, zgodnie z┬ápkt 4 niniejszego paragrafu.
  4. Ewentualne spory powsta┼ée pomi─Ödzy Us┼éugodawc─ů, a Us┼éugobiorc─ů (Klientem) b─Öd─ůcym jednocze┼Ťnie Konsumentem zostaj─ů poddane s─ůdom w┼éa┼Ťciwym zgodnie z┬áprzepisami kodeksu post─Öpowania cywilnego z┬ádnia 17 listopada 1964 r.
  5. Klient b─Öd─ůcy Konsumentem ma┬ár├│wnie┼╝ prawo do┬áskorzystania z pozas─ůdowych sposob├│w rozstrzygania spor├│w w┬ászczeg├│lno┼Ťci poprzez z┼éo┼╝enie po zako┼äczeniu post─Öpowania reklamacyjnego wniosku o┬áwszcz─Öcie mediacji lub wniosku o┬ározpatrzenie sprawy przez s─ůd polubowny (wniosek mo┼╝na pobra─ç na┬ástronie internetowej┬áhttp://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Sta┼éych Polubownych S─ůd├│w Konsumenckich dzia┼éaj─ůcych przy Wojew├│dzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dost─Öpny jest na┬ástronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument mo┼╝e skorzysta─ç tak┼╝e z┬ábezp┼éatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument├│w lub organizacji spo┼éecznej, do kt├│rej zada┼ä statutowych nale┼╝y ochrona konsument├│w. Pozas─ůdowe dochodzenie roszcze┼ä po zako┼äczeniu post─Öpowania reklamacyjnego jest bezp┼éatne.
  6. Konsument w┬ácelu polubownego rozwi─ůzania sporu mo┼╝e w┬ászczeg├│lno┼Ťci z┼éo┼╝y─ç skarg─Ö za┬ápo┼Ťrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dost─Öpnej pod adresem:┬áhttp://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  7. Dokument opracowany za┬ápomoc─ů automatycznego generatora dost─Öpnego na┬ástronie┬áwww.lexlab.pl/generator-regulaminu

Jak skorzysta─ç z darmowej dostawy

  • Darmowa dostawa jest dost─Öpna dla zam├│wie┼ä o warto┼Ťci minimalnej 99 z┼é. Je┼Ťli Twoje zam├│wienie jest mniejsze, standardowe op┼éaty za dostaw─Ö b─Öd─ů mia┼éy zastosowanie.
  • Aby skorzysta─ç z darmowej dostawy, musisz dokona─ç przedp┼éaty za swoje zam├│wienie. Niestety, darmowa dostawa nie jest dost─Öpna przy p┼éatno┼Ťci przy odbiorze.
  • Twoje zam├│wienie zostanie dostarczone przez Orlen Paczk─Ö, kt├│ry jest naszym partnerem dostawczym dla tej promocji.

 

Mamy nadziej─Ö, ┼╝e te informacje pomog─ů Ci w pe┼éni skorzysta─ç z naszej oferty darmowej dostawy. Dzi─Ökujemy za wyb├│r Secondhand.com.pl!

Second Hand, Lumpeks, Sklep z odzie┼╝─ů u┼╝ywan─ů